zaterdag 9 juni 2018

Een blokje om

Vanmorgen moest ik in Valkenburg werken. Het was een klein beetje haasten om op tijd te komen, daar ik eerst bij "De Helianth" de wekelijkse boodschappen inclusief het zoutarme brood moest halen.
Na gewerkt te hebben kwam ik op weg naar de volkstuin hele hordes wandelaars tegen. Dat klopte, want vandaag werd de inmiddels traditionele Kippenloop gehouden.
Op de volkstuin gaf ik de planten in de kas water en plukte ik de aardbeien. Ik kon zodoende zeggen, dat ik lekker gewerkt had.
Thuis gekomen moest ik nog even wat boodschappen doen in winkelcentrum "De Stevensbloem", waarbij ik "Krasse knar" Marja van Vliet tegenkwam. Uiteraard kletste ik even bij.
Thuis trok ik mijn hardloopschoenen aan en ging ik nog even een blokje om. Als je een marathon gelopen hebt, stelt een loopje van 4 kilometer niet zoveel voor, maar het is toch heerlijk om weer een stukje te rennen.
Het is goed voor lijf en leden.

Geen opmerkingen: