zondag 1 juli 2018

Therapeutisch skeeleren

Vanmorgen fietste ik na het ontbijt naar de volkstuin, waar ik op de bekende plekken planten water uit de sloot gaf. Na een kurkdroge juni en voorlopig nog geen regen op komst, was er wederom sprake van zomers weer.
Na deze noodzakelijke taak verricht te hebben, plukte ik nog een bakje frambozen. Nu ik er toch was....
Vanmiddag wilde ik na de mislukte training vanwege pijn rondom de achillespees weer een keer proberen te skeeleren. Ik was benieuwd, hoe mijn enkel zich zou houden. Met lopen had ik er geen last van. Het werd dus therapeutisch skeeleren.
Ik reed van huis uit naar het fietspad aan de rand van de Stevenshof, daarna over de Velostrada naar station Voorschoten en weer terug om via de Rijndijk het rondje Stevenshof vol te maken. In totaal reed ik ruim 12 kilometer. De vrij krachtige noordoostenwind maakte, dat het minder warm aanvoelde dan gisteren tijdens het therapeutisch skeeleren.

Geen opmerkingen: