maandag 29 oktober 2018

Schaatsmaat

Vorig jaar is de Leidse IJshal een actie gestart om via een hoop kleine bijdragen een behoorlijke som geld bij elkaar te krijgen voor de 333-meterbaan.
Voor het luttele bedrag van € 33,33 per jaar kon je schaatsmaat worden. Deze actie loopt nog steeds.
Doordat het bestuur van de IJshal zijn handen vol heeft aan de voorbereidende werkzaamheden voor de komst van de nieuwe kunstijsbaan aan de Voorschoterweg, kreeg ik het verzoek om wat hand- en spandiensten te verrichten rond Schaatsmaat.
Een mooie gelegenheid om deze actie opnieuw onder de aandacht te brengen, nu ik afgelopen weekeinde ben ingewerkt in mijn nieuwe taak.
Voor degenen, die vinden, dat ik nu al lang genoeg op mijn lauweren rust, grijp uw kans. Zet mij aan het werk door Schaatsmaat te worden!

Geen opmerkingen: