maandag 10 december 2018

10.000 kilometer

Vanmorgen passeerde ik de magische grens van 10.000 kilometer, toen ik naar mijn werk fietste. Redelijk vroeg in december.
Eerlijk gezegd had ik dat voorafgaand aan dit jaar niet verwacht, daar we in de Meivakantie anderhalve week in het prachtige Asturias waren, waar ik geen meter heb gefietst.
Een flinke inhaalslag hebben we gemaakt, toen we in de Zomervakantie in Duitsland hebben gefietst, waar we in tweeënhalve week 1580 kilometer hebben weggetrapt.
De langste afstand op 1 dag was de 176 kilometer voor de confronterende  "Ride for the Roses".
De totaalstand van de Batavus Galibier staat op 48.200 kilometer. Met nog 3 maanden te gaan moet ik nog 1800 kilometer afleggen om na 5 jaar fietsen nog steeds op het gemiddelde van 10.000 kilometer per jaar te blijven. IJs en weder dienende moet dit kunnen lukken.

Geen opmerkingen: