zaterdag 2 februari 2019

Asturiasloop

Vanmorgen hebben we bij de Treinreiswinkel in de Breestraat een reis geboekt naar Asturias. Het is niet de eerste keer, dat we naar het "Paraiso natural" gaan en ik hoop, dat er nog vele keren bij zullen komen.
Met een in dit prachtige deel van Spanje wonende zoon en schoondochter is zo'n reis een familiebezoek en een vakantie ineen.
Johan Cruijff plachtte te zeggen: "Elk nadeel heb zijn voordeel."
En zo is het maar net. Het nadeel is, dat we Siebe en Ana niet vaak zien. Het voordeel is, dat we wel zoveel mogelijk tijd voor elkaar nemen als we elkaar zien.
En dat je op dit soort mooie plekken komt, die je in geen enkele reisgids tegenkomt, maar die ons door onze persoonlijke gidsen op een presenteerblaadje aangereikt worden.
We kijken dus nu al uit naar de geboekte vakantie in de loop van dit jaar.
Nu we het toch over loop hebben: vanmiddag heb ik 8 kilometer gelopen, nadat ik terug moest naar de Treinreiswinkel, daar ik mijn ID-kaart niet bij mij had. Neem deze dus altijd mee als je een interrailkaart wilt kopen!
De loop door en om de Stevenshof was in het grauwe en druilerige weer, dat de hele dag bleef hangen.
Maar in gedachten was ik al in de bergen van het prachtige Asturias!

Geen opmerkingen: