Het was vanmorgen redelijk koel weer. Ideaal om de Asturiaanse trainingsvorm weer van stal te halen: voor het ontbijt een stukje hardlopen.
Hetgeen qua weer natuurlijk volledig klopt. We beleven een week met tropische temperaturen met ook de daarbij behorende onweersbuien.
Het was een heerlijke temperatuur voor een stukje hardlopen.
Ik liep langs de molen naar de geluidsschermen langs de A44, waar ik over het onverharde pad om het gedecimeerde weiland heen liep.


Daarbij had ik ook aandacht voor de planten en de bloemen.







Langs het onverharde pad bloeide op diverse plekken de wilde cichorei.


Ik liep aansluitend nog een stukje door de Stevenshof.

Na ruim 3 kilometer hardlopen had mijn rechterkuit het aardig uitgehouden. Het herstel is ingezet, maar nu moet ik niets meer forceren. Na me gedoucht te hebben, smeerde ik de kuit in met spiroflor en ging daarna met mijn vrouw ontbijten.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten