zondag 19 augustus 2012

Wassenaarse zwemloop

Net als gisteren was het bloedheet. Toch voelde het, doordat er meer wind stond, wat koeler aan. Na wat utteren thuis, vertrokken Ada en ik om 4 uur naar het strand.
We fietsten naar Wassenaarse slag, waar ik 24 uur te laat was om aan de Wassenaarse zwemloop mee te doen.
Maar dat vond ik niet zo'n probleem.

Gisteren heb ik met Hans Boers door "De Horsten" gelopen en in de schaduw vond ik het al warm zat.
Daar komt bij, dat ik niet zo'n geweldige zwemmer ben. Ik zal niet meteen verzuipen, maar 500 meter zwemmen naar een boei en dan weer terugzwemmen ligt op dit moment denk ik niet in mijn vermogen. Daar zou ik echt op moeten trainen.
Vanmiddag deed ik qua tijdsduur wel een goede poging daartoe. Het water van de Noordzee was zo lekker, dat Ada en ik daar lekker lang in ronddobberden. Ada een minuut of 20, ik een half uur. Waarbij mijn vrouw er in slaagde droog haar te houden.

Ik dook lekker in de golven. De vorige keer, dat ik dat gedaan had, na de droogtraining op de dag dat mijn zoon zijn master haalde, heb ik dat moeten bekopen met bijna 2 weken slechthorendheid aan een oor. Het ziet er nu naar uit, dat mijn rechteroor weer dicht zit.

Lastig, maar het gaat vanzelf weer over. Dat weet ik uit ervaring.

Geen opmerkingen: