dinsdag 22 september 2015

Rain on the roof

Vannacht kletterde voor de verandering de regen weer eens een keer op het dak neer.

Na het ontbijt was het droog. Ik nam de gelegenheid te baat om 10 kilometer te gaan trainen voor de Halve marathon van Katwijk aanstaande zaterdag. Donderdag nog een rondje van 7 kilometer en dan ben ik klaar voor de zwaarste halve marathon van Nederland.

Onder een zwaar bewolkt wolkendek liep ik langs de rand van de Stevenshof naar de Korte Vliet. Hier kreeg ik toch mijn dagelijkse portie regen op mijn kop. Ik liet me hierdoor niet uit het veld slaan en vervolgde mijn weg naar zwembad "De Vliet", waar we over een jaar of 4 misschien wel onze rondjes schaatsen in de nieuwe IJshal.
Achter de voetbalvelden langs liep ik naar huis terug naar de Korte Vliet, waar door de damesteams van "Njord" druk getraind werd. Wie weet roeide hier wel een toekomstig Olympisch kampioene mee.

Geen opmerkingen: