zondag 18 oktober 2015

Nagenieten

Na een ietwat korte nacht werd ik om een uur of 7 wakker. We konden nagenieten van een zeer leuk feest. Wel hadden we graag wat meer mensen uitgebreid gesproken, maar dat is met 80 man visite onmogelijk.


Daar Siebe en Ana uit wilden slapen slopen we heel stilletjes uit bed. Terwijl Ada de vaat deed, ging ik een stukje hardlopen. Het was mistig weer, maar de zon verwarmde de mist dusdanig, dat deze veranderde in nevelflarden, terwijl ik 7 kilometer liep langs de weilanden aan de rand van de Stevenshof.
In de nevel zag ik geen koeien in de wei, maar wel diverse paarden. Ik wist alleen hun naam niet.

Thuis gekomen douchte ik me en schoof aan aan de ontbijttafel. Daar bleek, dat gisterenavond alles mee was genomen behalve een kabel'die de laptop en de beamer kon verbinden. Derhalve fietste ik onder licht gespetter naar het clubhuis van IJssport Leiderdorp. Hier kreeg ik van John de Lange het kabeltje terug, terwijl uit de geluidsboxen dit lied van "The Outsiders" klonk.

Geen opmerkingen: