vrijdag 16 oktober 2015

Remsporen


Eenieder heeft er wel eens te maken met remsporen in de onderbroek.

Welnu, vandaag was het mijn beurt. Ik fietste naar mijn werk en moest een wind laten. Helaas was het dit keer een natte wind.

Op de Hoofdbibliotheek aangekomen ging ik dan ook met redelijk gezwinde spoed naar het toilet. Wat ik al vreesde werd bewaarheid. Een flink remspoor.

Daar ik uiteraard geen andere onderbroek bij me had, restte me niets anders dan de onderbroek uit te trekken.

Wat volgde was een soort Mr. Bean act. Met mijn broek aan ging ik naar de wasbak om met zeep mijn onderbroek handmatig te wassen.

Na deze wasbeurt restte mij niets anders dan de natte onderbroek weer aan te trekken. Niet bepaald een fijn gevoel, maar iedere sporter, die wel eens in de regen gelopen of gefietst heeft, weet: kleren drogen nergens sneller dan op de huid.

Geen opmerkingen: