donderdag 28 januari 2016

Herstelplan

Vandaag was ik voldoende hersteld om weer aan het werk te gaan. Het leek me echter niet verstandig om vanmorgen meteen te gaan schaatsen. Zodoende heb ik het dagschema dusdanig omgegooid, dat ik weer een keer op donderdagmorgen werkte.

Voordat het zo ver was, fietste ik langs de Leidse IJshal om een tweede paar Freeskate-ijzers te laten slijpen en om op een paar oude ijzers de Rossignol-binding te laten vervangen door de Salomonsbinding. Zo heb ik bij natuurijsperiodes 3 paar ijzers. Dan hoef ik niet meer iedere dag te slijpen.

Lenny Keur van Ooms Sport zou het voor me gaan regelen. Derhalve kan ik morgenmiddag het tweede paar ophalen voor ik het ijs op ga om schaatsles te geven voor de IJVL.
Na de "Krasse knarren" gedag te hebben gezegd, werd ik op weg naar Katwijk ingehaald door John Kranenburg. Met deze klasgenoot van Pedagogische Academie "De la Salle" fietste ik een stukje op.
Na ruim 5 uur gewerkt te hebben, fietste ik door de duinen naar huis. Het was heerlijk fietsweer. Na 3 dagen noodgedwongen binnengebleven te zijn, wilde ik nog even van de laagstaande winterzon genieten.

Het was genieten van dit stuk van 16 kilometer rustig pedaleren. Een prima onderdeel van mijn herstelplan.

Geen opmerkingen: