donderdag 13 september 2018

Ladies Run

Afgelopen week zag ik her en der in de Stevenshof paarse pijlen op het wegdek staan. Ze waren op het wegdek geschilderd als bewegwijzering voor de Ladies Run, die afgelopen vrijdagavond gehouden was.
Het spreekt voor zich, dat ik daar niet aan mee kon doen. Hoewel? In het verre verleden ben ik wel eens uitgemaakt voor "Een meisje, dat de dom is om tot 10 te kunnen tellen".
Daar was ik het niet mee eens. Ik kan en kon heel goed rekenen....
Derhalve ging ik de Ladies Run vanmorgen met een vertraging van bijna een week toch lopen. In het nazomerzonnetje was de 10 kilometer prima te doen.
Je kunt het echter ook anders zien: ik ging achter de vrouwen aan. Welnu, ik kan u verzekeren, dat het na 6 dagen niet meeviel om er eentje in te halen.
Mij is het in ieder geval niet gelukt. Een vergeefse jacht dus.

Geen opmerkingen: