vrijdag 14 februari 2014

Hardloopwinkel

Na vanmorgen de roldozen terug gebracht te hebben van de bibliotheek aan de Hoorneslaan naar Ypenburg, waar ze vorige week opgehaald waren, was ik om kwart over 12 thuis. Ik zag, dat er een mailtje van Soellaart was binnengekomen, dat er een nieuwe Eureka buitentent voor ons was aangekomen.
Ik moest mijn programma dus omgooien. Ik was van plan om morgenochtend nieuwe hardloopschoenen te gaan kopen, maar daar ik morgen naar Haarlem toe ga, vervroegde ik dat maar een dag. Na geluncht te hebben liep ik om half 2 naar de binnenstad van Leiden, waar ik bij de Hardloopwinkel een drie paar hardloopschoenen uitprobeerde. De keuze viel uiteindelijk wederom op Brooks.

Na de economie met € 140,- gestimuleerd te hebben liep ik met mijn nieuwe Brooks aan mijn voeten en de oude in "het tuigje" weer terug naar de Stevenshof. In totaal heb ik 10 km gelopen. De voorbereiding op de marathon van Leiden is begonnen....

Geen opmerkingen: