dinsdag 4 maart 2014

Prins Carnaval en de Raad van Elf

Het was vanmorgen vrij rustig in de Leidse IJshal. Het was dan ook mooi weer. Prachtig fietsweer om precies te zijn. Het was zonnig weer met wat sluierbewolking en bijna windstil. Met de Joop Zoetemelk Classic in aantocht konden diverse "Krasse Knarren" de verleiding niet weerstaan om op de racefiets te stappen.
Daarnaast had ik nog een afmelding gehad van één van de Twee van Breda.

Hij was carnaval gaan vieren in deze Brabantse stad. Net alsof ik niet carnavalesk genoeg ben....

Noem het toeval, maar dat toeval wilde, dat we vandaag met een groep van 12 "Krasse Knarren" onze rondjes reden. Het voelde een beetje aan als Prins Carnaval en de Raad van Elf.
Niet echt natuurlijk, want de echte prins en de page ben ik vorig jaar op de Vogelplas tegen gekomen.
Maar ik leefde mij aardig in mijn rol in.

Wat dat aangaat is het voor mij het hele schaatsseizoen carnaval.

Geen opmerkingen: