zondag 9 augustus 2015

Tour de Kans

Hoewel de Tour de France al 2 weken geleden afgelopen was, heb ik nu pas tijd om te kijken, hoe "De Elfsteden toch gereden" het er vanaf gebracht heeft.
Met 1598 punten eindigde ik op de 685e plaats. Hiermee heb ik nipt mijn beste plaats van 2011 verbeterd, toen ik 696e werd.
Met een tweetal uitvallers, Tom Dumoulin en Louis Meintjes, zit ik vermoedelijk wel op het gemiddelde. Alleen het vroege uitvallen van de Nederlandse tijdrijder heeft me veel punten gekost.

Achteraf had ik uiteraard beter Naïro Quintana kunnen verkiezen boven Alberto Contador, maar voor de rest hebben mijn renners Christopher Froome, Peter Sagan en Thibaut Pinot zich naar behoren verweerd. Van Michael Matthews had ik meer verwacht, maar ook hij presteerde minder door een vroege buiteling op het asfalt.
Maar goed, volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen.

Geen opmerkingen: