dinsdag 10 mei 2016

Rondje Korte Vliet

Vanmorgen stond weer een 10 kilometer op het programma. Ik hoefde een keer niet naar de volkstuin, dus liep ik de andere kant uit. Langs de rand van de Stevenshof liep ik naar Ter Wadding, waar ik een rondje door het bos liep.
Vandaar ging de route verder langs de Korte Vliet, waar diverse roeiers druk bezig waren op het water op deze bewolkte maar vrijwel windstille dag.

Tussen de velden van Voorschoten '97 door liep ik naar de Velostrada. Hier kwam ik Arjan Vos tegen, die in zijn nette kleren naar station De Vink wandelde. Zijn vrouw is een collega van mijn vrouw. Daarnaast doen we regelmatig aan dezelfde lopen mee, zoals de Zevenheuvelenloop en lopen uit het Zorg- en Zekerheidscircuit.

Ik wandelde met Arjan mee tot station De Vink, waarna ik op huis aan liep via het fietspad langs de weilanden. De marathon van Leiden is weer een training dichterbij.

Geen opmerkingen: