maandag 9 mei 2016

Update Commissievergadering

Van de voorzitter van de Leidse IJshal kreeg ik een mailtje over de Commissievergadering over IJsbaan "De Vliet".
Het is niet gebruikelijk, dat ik een mailtje in zijn geheel integraal publiceer, maar daar er ongetwijfeld schaatsers zijn, die via mijn blog van plan zijn om naar het Stadhuis van Leiden te gaan, is het wel zo handig, als zij op de juiste tijd komen en niet te laat. Daar ik niet weet, wie mijn blog heeft gelezen, is dit de enige manier om die lezers te bereiken.

Dag allen,

Zojuist de griffier gesproken, aanmelding KSVR was hem (nog) niet bekend, IJVL en Leiden Lions was eveneens nog niet binnen.
District Dennis heb ik aangemeld namens het district Sassenheim.
Gezien het grote aantal insprekers gaat hij bezien of het inspreken niet aan het begin van de avond, 20.15u, in plaats van het late uur dat het onderwerp op de agenda staat ter bespreking.
Inspreek tijd is normaal 5 minuten, kan zijn dat het ingekort wordt naar 3 minuten gezien het grote aantal insprekers!
Mochten zich bovenstaande wijzigingen voordoen dan krijg ik vooraf even telefonisch bericht van hem zodat ik jullie allen tijdig kan informeren

Met sportieve groet,
Jos

Geen opmerkingen: