vrijdag 26 oktober 2012

Te vroeg gejuicht

Morgenmiddag is om 2 uur de Swetterhageloop. Ik had deze week Jaap de Gorter per mail laten weten, dat ik de 12 km zou doen met deze loop in de mooie omgeving van Zoeterwoude.
De WAKZ-loop was boven verwachting gegaan en ik had geen terugslag gekregen.

Het schaatsen ging zowel op dinsdagavond als donderdagochtend lekker. Kortom, ik dacht, dat ik van mijn achillespeesblessure af was.
Gisterenavond begon ik deze pees toch weer te voelen en vandaag was het van hetzelfde laken een pak. Ik had gewoon te vroeg gejuicht.
Vanmiddag heb ik gewoon 2 uur schaatsles gegeven aan kinderen: eerst een uur voor de buitenschoolse sport en na de dweilpauze voor de IJVL.
In de dweilpauze sprak ik Jeroen Straathof, de eerste wereldkampioen schaatsen op de 1500 meter. Ook overlegde ik met Wil Verbeij. Hij gaat morgen de 6 km lopen bij de Swetterhageloop.

Ik denk, dat het het verstandigste is, als ik dat ook maar doe.

Geen opmerkingen: