maandag 1 april 2019

Wanda wandelt

Soms kom je door een toeval op een mooie website terecht. Hoewel ik in eerste instantie schaatser, fietser en hardloper ben, vind ik wandelen ook leuk. Vooral in de natuur.
Met een in Asturias wonende zoon komen we in dit prachtige deel van Spanje wat dat aangaat volop aan onze trekken zoals bij de Lagos de Covadonga.
Maar ook in het ruige Yorkshire hebben we voetsporen achtergelaten. Zoals we bij iedere fietsvakantie wel een of een paar wandeldagen tussendoor plannen zoals langs de Elbe.
Een enkele keer hebben we buiten Asturias ook een wandelvakantie, zoals in Dartmooi, pardon, Dartmoor.
Voor de wandelliefhebbers is er dus wel wat te vinden op mijn blog, maar wie veel meer wandelmogelijkheden zoekt, raad ik aan op Wanda wandelt te kijken.
Waar ik voor schaatsers mijn serie Toertochttips heb,  daar is op Wanda wandelt een serie Wandeltips te vinden met gedegen informatie.
Maak het je gemakkelijk als je op zoek gaat naar informatie of inspiratie in Nederland of daarbuiten.
Veel wandelplezier toegewenst.

Geen opmerkingen: