woensdag 10 juli 2019

Regendag

Na weken zonder noemenswaardige neerslag hadden we vandaag weer een ouderwetse regendag. Voor onszelf minder fijn, maar voor de tuinen en de natuur was het hard nodig.
Vanmorgen was het nog droog toen ik naar mijn werk in Hoornes/Rijnsoever fietste, ook al zag het er toen al grauw uit. Aan het eind van de morgen regende het. In regenpak gehuld fietste ik om half 2 naar Valkenburg, waar ik 's middags in de uitlening stond.
Af en toe was het even droog, maar feitelijk regende het de hele middag. In regenpak reed ik om 5 uur naar huis. Gezien de voorspellingen van buienradar kon ik er van uitgaan, dat de skeelertraining, die ik vanavond aan de G-schaatsers zou geven, niet door zou gaan.
Hetgeen klopte. Thuis gekomen had ik een mailtje ontvangen, dat de skeelertraining was geschrapt. Wat dat aangaat is het wel een mooi weer sport!

Geen opmerkingen: