donderdag 4 juli 2019

Rondje Oostvlietweg

Het was een koude julinacht. In Twente kwam het tot ruim anderhalve graad vorst aan de grond.
Om 10 uur liep ik naar fietsenmaker Van Vliet, waar ik mijn fiets op zou halen na de jaarlijkse grote onderhoudsbeurt.
Door de grote drukte was deze nog niet klaar. Het zou nog een half uurtje duren. Dit had ik ingecalculeerd. Zodoende kon ik nog een blokje lopen. Ik liep naar de ijsbaan van Voorschoten, waar ik ook menig zweetdruppeltje had liggen.
Ik stak de Vliet over en liep over de Oostvlietweg, waar ik tijdens de Henk Hakker Memorial voor het laatst gelopen had.
Na een rondje van een kilometer of 8 lopen was ik weer terug in Noord-Hofland, waar mijn fiets inmiddels klaar was. De kosten vielen erg mee. Ruim € 200,- voor 10.000 kilometer levert een kilometerprijs van 2 cent op! En dat voor een Batavus Galibier, die weer rijdt als een zonnetje.

Geen opmerkingen: