vrijdag 29 april 2022

De geldloper

Om een uur of 7 stonden we op. Na het ontbijt fietsten we samen naar de volkstuin, waar Ada met haar groene vingers met de planten in de weer ging en ik met de watergieter.

Om 10 uur waren we klaar. Mijn vrouw had met haar zussen afgesproken en fietste naar Leiden Centraal, ik reed naar huis, waar ik wat spullen neerzette en de boodschappentassen pakte. Bij het bouwterrein van IJshal "De Vliet" is door de uitbottende bomen en struiken het zicht op de bouw minder fotogeniek geworden.

Aan de kant van de Voorschoterweg kon je de vorderingen stukken beter zien.

Na boodschappen gedaan te hebben bij "Odin" in Voorschoten fietste ik naar huis toe, waar ik op deze bewolkte dag in mijn eentje lunchte.
Ik trok mijn sportkleding aan en liep naar winkelcentrum "De Stevensbloem", waar ik geld pinde.

Daarna liep ik een rondje door en om de Stevenshof van in totaal 6 kilometer. Ik was een echte geldloper geworden.

Geen opmerkingen: