maandag 22 augustus 2022

Adios a Vuelta Holandese

Vandaag is de karavaan van de Vuelta a España naar het Iberisch schiereiland verkast om de Ronde van Spanje daar voort te zetten.

Wij hebben gelukkig nog een dagje respijt. Morgen vertrekken onze Spaanse gasten weer naar het mooie Asturias.

Vandaag trok deze Spaanse karavaan over de Hollandse bergen: de duinen.


Zij gingen naar het strand bij Katwijk aan Zee. Ik volgde later, nadat ik boodschappen had gedaan en de was had opgehangen. Dankzij de tegenwoordige communicatiemiddelen had ik hen snel gevonden.

Het was heerlijk weer, ook al moest je op het strand oppassen om niet te verbranden.

Er stond zeer weinig wind, zodat er ook weinig golfslag was.

Na mijn brood opgegeten te hebben, dook ik tot tweemaal toe in het lekkere Noordzeewater. Een echte droogtraining heb ik niet uitgevoerd, maar ik heb wel ideeën opgedaan voor de strandtraining van de IJVL over 2 weken.
Vanavond eten we heel Hollands pannenkoeken.

Vandaag was het adios voor de Vuelta Holandese, morgen is het voor ons Adios Corazon"!

Geen opmerkingen: