donderdag 19 januari 2012

"Meestal rij ik altijd achter je vader aan!"

Terwijl ik gisterenochtend op mijn werk de belangen van het personeel als OR-lid behartigde, had Ana haar tweede schaatsles in de Leidse IJshal. Ze vindt het "dificil". Maar ja, alle begin is moeilijk. Alles is moeilijk, voordat het makkelijk wordt!
Maar Ana, die voor het eerst gevallen was, was niet het enige lid van de familie Breed op het ijs. Ada was er ook te vinden, terwijl ook Siebe bij Paula van Hoek weer eens een schaatsles volgde.
Thuis gekomen zei hij: "Bijna iedereen in de IJshal kent je", want hij moest me van diverse mensen de groeten doen.
De mooiste groet kreeg ik van Bauke Dooper. Na de schaatsles kwam hij vrij schaatsen en hij reed een tijdje in de slipstream van Siebe, waarop mijn zoon te horen kreeg: "Meestal rij ik achter je vader aan!"




U ziet het, de appel valt niet ver van de boom.
Ik kan er een boekje over open doen....

Geen opmerkingen: