donderdag 17 april 2014

Zandvliet

Er stond weer een duurloop van een kilometer of 10 op het programma. Nu moest ik een fietskaart kopen van Zuid-Holland Zuid. Ik besloot dit lopend te gaan doen.
Via het Morskwartier liep ik langs de Leidse IJshal naar de winkel van de ANWB aan de Stationsweg. Daar was de gewenste kaart niet in voorraad.

Wel hadden ze de Fietsen Special 2014, die gratis was mee te nemen. Dat deed ik dan maar. Altijd handig voor liefhebbers van fietsvakanties. In het blad staan 25 fietsroutes beschreven.
Ik liep via de Apothekersdijk naar de Stille Rijn, waar ik in het waterige zonnetje nog wel 10 minuten moest wachten, voordat Reisboekhandel Zandvliet haar deur opende.

De door mij gewenste Falk fietsroutekaart van Zuid-Holland Zuid was voorradig, dus om 10 over 10 liep ik terug naar de Stevenshof. Ik lig nog steeds op schema voor de marathon van Leiden.

Geen opmerkingen: