woensdag 28 maart 2018

Trainersbijeenkomst

Gisterenavond hadden we in de Leidse IJshal een trainersbijeenkomst van de IJVL. Er werd teruggeblikt op het afgelopen geslaagde schaatsseizoen. Het leuke is, dat de trainers op de andere uren exact dezelfde ervaringen hadden als deze veteraan: een rustig begin, na de Kerstvakantie een verdubbeling en tot het eind van het seizoen nog nieuwe kinderen. En net als op vrijdag zat iedereen te hannesen met de vijfrittenkaarten. En dan met name de kinderen, die een paar lessen er overheen kwamen.
Het mag genoegzaam bekend zijn, dat ik dit seizoen 2 keer gecontroleerd ben door de oogarts. Mocht ik iets over het hoofd gezien hebben, dan beschik ik in ieder geval over een doktersattest.
Naast terugblikken keken we ook vooruit. Op 16 april begint het droogtrainingsseizoen. Ik neem op maandag de strandtrainingen voor mijn rekening en op woensdag eens in de maand het skeeleren bij de G-schaatsers. Hetzelfde als de afgelopen jaren. Ik ben en blijf een saaie vent....

Geen opmerkingen: