zondag 7 juni 2020

Breed

Op 1 februari had ik mijn broers en zussen voor het laatst gezien in "De Parel".
Door de coronacrisis was het daardoor niet mogelijk om met zo'n groot gezelschap bij elkaar te komen. Nu mocht het eindelijk weer. 
Mijn vrouw en ik fietsten eerst naar Hillegom, waar we even bij Joep Kapiteijn langs gingen. Daarna trapten we via Beinsdorp naar Nieuw-Vennep. Daar volgde een soort familiereünie.
We zaten op een overdekt terras. Dat was maar goed ook, want op een gegeven moment begon het te regenen. Van 12 tot 4 hadden we een gezellig samenzijn, waarbij we konden bijpraten en ook aardig wat gelachen hebben. Over een natje en een droogje hadden we niet te klagen op deze zondagmiddag.
We namen hartelijk afscheid van elkaar. Ada en ik reden via Burgerveen, Nieuwe Wetering, Rijpwetering, Oud Ade en Leiderdorp terug naar de Sleutelstad. Inderdaad over een groot deel van de route van de marathon van Leiden.
Het was op de terugweg door de tegenwind een stevige trap.
Zodoende werd het een aardig intensieve duurtraining. In totaal hebben we bijna 56 kilometer gefietst, waardoor het weektotaal op 256 kilometer uitgekomen is. Het daggemiddelde ligt op ruim 36. Niet onaardig voor een gewone werkweek.


Geen opmerkingen: