zaterdag 8 oktober 2022

Herfst in de Horsten

Het was een goed gevulde zaterdag. Vanmorgen werd ik om kwart voor 8 wakker. Over een goede nachtrust heb ik dus niet te klagen. 
Na het ontbijt ging ik naar "De Helianth" om boodschappen voor mijn schoonouders en onszelf te halen. Na via een omweg over de Oostvlietweg de boodschappen weggebracht te hebben, trapte ik op deze mooie herfstdag naar huis toe.

Na thuis met Ada geluncht te hebben, fietste ik even na half 2 naar "De Horsten", waar ik samen met Hans Boers zou gaan wandelen.

Het was behoorlijk druk met wandelaars, die net als wij genoten van de herfsttinten en de dwarrelende bladeren.


Na deze aan de kust kletsnatte september waren de paddenstoelen als paddenstoelen uit de grond geschoten.

Ons was meteen duidelijk welke grote paddenstoel, rood met witte stippen, van kabouter Spillebeen was.

Tijdens onze wandeling over dit prachtige kroondomein, zagen we paddenstoelen in allerhande vormen en kleuren.




Als u de komende week tijd heeft, dan zou u ook kunnen gaan genieten van herfst in "De Horsten".

Geen opmerkingen: