woensdag 12 oktober 2022

Het glas heffen

De ochtend begon zoals iedere woensdag met een fietstocht naar de Boerenmarkt, waar ik wat brood haalde. Daarna trapte ik naar "De Helianth", waar ik zuivel en fruit kocht om vervolgens door te fietsen naar de bouwplaats van Zwembad & IJshal "De Vliet", die vandaag in het nieuws was.

Daar kon ik aanschouwen, hoe men het glas kon heffen.

Eén van de eerste hoge ramen werd omhoog geheven en op de juiste plaats vastgezet.








Na de fotoserie werd ik gebeld door iemand van Stevenshof Vitaal, waarmee ik een afspraak maakte voor een kennismakingsgesprek, waarna ik met een bloeddrukmeter, een horloge met stappenteller en hartslagmeter en een digitale weegschaal mee ga draaien in een langdurig gezondheidsonderzoek van het LUMC.

Ik reed door naar fietsenmaker Van Vliet in Noord-Hofland, daar de batterij van mijn kilometerteller vervangen moest worden. De totaalstand na ruim 8,5 jaar is 85.410 kilometer na 330 kilometer gefietst te hebben in oktober.
Thuis hing ik de was op, waarna ik met Ada lunchte. 's Middags maakte ik een fietstocht naar de volkstuin, waar ik tot mijn verrassing 3 rode aardbeien vond.

Dat komt goed uit. Dan kan ik alvast wennen aan mijn aanstaande functie als proefpersoon....

Geen opmerkingen: