dinsdag 15 augustus 2023

Rolmodel

Het is een publiek geheim, dat ik een rolmodel ben.

Vooral met de kleine rol kan ik goed overweg. De hoofdrol laat ik graag aan anderen over.

Op het gebied van kleding heb ik ook een onberispelijke staat van dienst opgebouwd.



"The Kinks" waren er dusdanig door geïnspireerd, dat ze er een prachtig lied over hebben geschreven.

Het is dan ook niet verwonderlijk, dat degenen, die de kleding voor de trainers van de Schaatsschool in IJshal De Vliet verzorgen, mij met klem verzochten om op de eerste pasavond de kleding te komen passen.

Ik mag na deze pasavond verklappen, dat de Schaatsschooltrainers in duidelijk herkenbare rode bovenkleding rond zullen rijden.

En daar ik met mijn voorbeeldig gedrag anderen over de streep kan trekken....

Geen opmerkingen: