donderdag 24 augustus 2023

Haperend horloge

Gisteren ging er na de loop van 6 kilometer iets mis bij het stopzetten van de tijd van de duurloop. Het knopje bleef hangen en na enige tijd gaf het horloge er de brui aan en kreeg ik de mededeling, dat ik de app opnieuw moest downloaden.

Ik zocht het instructieboekje en met veel moeite vond ik de plek, waar het horloge aan het mobieltje van mijn vrouw gekoppeld kon worden. Alles ging goed, tot ik bij een code kwam, die ik niet kon vinden.

Na een uur proberen fietste ik naar het gezondheidscentrum in de Stevenshof, waar ik een emailadres kreeg, waar ik de vraag naar de vindplaats van de code kon stellen.

Vanmiddag kreeg ik antwoord. Daarmee ging ik aan de slag. 

Nu viel dat nog niet mee, maar zoals gebruikelijk wint de aanhouder. Plotseling lukte het om het haperend horloge weer aan het mobieltje te koppelen.

Na anderhalve dag werkte alles weer. Alleen de gegevens van de duurlopen van gisteren en vanmorgen van in totaal 11 kilometer, de droogtraining en in totaal ruim 50 kilometer fietsen zijn in het niets verdwenen....

Geen opmerkingen: