zaterdag 17 juni 2017

Van Vlietloop

Met het oog op de fietsvakantie laat ik ieder jaar niet al te lang voor het vertrek de fiets helemaal controleren en alles vervangen, wat er vervangen moet worden. Zodoende blijf je veelal gevrijwaard van technische mankementen tijdens de vakantie.

Vanmorgen fietste ik met mijn Batavus Galibier naar fietsenmaker Van Vliet om een afspraak te maken. Daar het handig was om een licht op mijn reservefiets, de oude Batavus Jakima, te hebben, fietste ik vanmiddag met deze fiets naar Noord-Hofland toe.

De Jakima liet ik achter zodat ik deze op kon halen als ik de Galibier voor groot onderhoud kom brengen. Hardlopend ging ik op deze wederom warme zomerdag met een omweg naar huis, zodat ik vanmiddag wederom ruim 6 kilometer gelopen heb.

Met een knipoog naar de Vlietloop, die ieder jaar in september in Voorschoten wordt georganiseerd, doopte ik deze trainingsloop om in de Van Vlietloop.

Geen opmerkingen: