woensdag 21 december 2022

Het horloge

Vanmorgen stond er een ritje langs de Boerenmarkt en "De Helianth". Bepakt en bezakt fietste ik op de terugweg nog even langs de bouwplaats van IJshal "De Vliet". De bouw vordert nog immer gestaag.

Ook aan de kant van de Vliet kun je de vorderingen nu veel beter zien, nu ten langen leste de bomen hun bladeren hebben verloren.

Thuis gekomen ruimde ik de boodschappen op en probeerde de meterstand van het gas aan Vattenfall door te geven. Dat van de stadswarmte was via de computer maandag al gelukt. Ik heb ruim 3 kwartier aan de lijn gehangen, werd diverse keren in de wacht gezet door de medewerkster, die er ook niet uit kwam. Na de laatste keer 10 minuten in de wacht te hebben gestaan werd de verbinding verbroken....
Leve de privatisering!!!
Daarna deed ik een coronatest. Ik ben in het weekeinde in nauw contact geweest met iemand, die positief getest had. Zelf had ik geen klachten en zoals verwacht, was de uitslag negatief.

Ik moest namelijk in het Gezondheidscentrum in de Stevenshof het horloge met stappenteller en hartslagmeter ophalen.

Deze moesten gekoppeld worden aan het mobieltje van mijn vrouw.
De eerste 121 stappen zijn geteld.

Ik begin steeds meer op een professionele sporter te lijken....

Geen opmerkingen: