zaterdag 15 april 2023

Pink Project

Gisteren ben ik met Bas Warnink en Bert Rijkse naar "Pink Project" gegaan. Deze tributeband van "Pink Floyd" trad op in Zoetermeer. Ik was met de fiets naar Leiden Centraal gereden, waar Bas en ik met de bus naar Zoetermeer reisden. De trein reed nog niet tussen Leiden en Den Haag.

Na alvast een Skuumkoppe geproefd te hebben, aten we gezellig bijpratend in het Stadstheater een zalm, voordat we de grote zaal mochten betreden.

Tot mijn verrassing en grote vreugde begon de 9-persoonsband met "Atom Heart Mother"

Vorig jaar was ik in Asturias, waardoor ik een concert met dit meesterwerk gemist heb. Eén van mijn grote wensen was, dat ik "Atom Heart Mother" nog eens live zou horen en ziedaar: onverwachts geschiedde het!


"Shine on you crazy diamond" en "Wish you were here" werden in zijn geheel gespeeld, net als grote delen van "Animals".


Ook "Dark side of the moon" kwam aan bod.

De avond werd besloten met "The Wall".

De toegift was "Comfortably numb".

We hadden enorm genoten van dit geweldige concert van "Pink Project".

Wie de kans heeft om naar een concert van deze groep te gaan, moet het zeker doen!

Het enige minpunt was het ontbreken van "Time".


Maar ja, de laatste schaatser in de Ton Menken IJsbaan is enigszins bevooroordeeld.

Geen opmerkingen: