zaterdag 2 september 2023

Broodloop

Nog nagenietend van de eerste kilometers schaatsen in IJshal De Vliet was het vandaag weer een gewone zaterdag.

Vanmorgen ging ik zoals gebruikelijk naar "De Helianth" om boodschappen te halen voor mijn schoonouders en voor onszelf. De boodschappen van Ada's ouders bracht ik meteen naar hen toe, waarna ik naar huis fietste.  
Daar maakte ik brood klaar voor mijn vrouw. Deze stopte ik in een heuptas en met een banaan in mijn hand liep ik naar de volkstuin toe, waar Ada de hele ochtend al aan het werken was.

Langs het Valkenburgse meer liep ik terug, waarna ik na een loop van ruim 8 kilometer op het warmst van de dag de w.c.'s schoonmaakte. Je moet immers toch uitzweten.

Nu deze klus douchte ik me, waarna ik me voor de tweede keer vandaag woog en mijn bloeddruk opnam. Het gewicht daalde van 68,1 naar 67,4, voornamelijk door vochtverlies. De bloeddruk was met 116 om 69 al niet hoog, maar daalde naar 97 om 55, een evenaring van mijn laatste meting.

Na me aangekleed te hebben, ging ik brood eten.

Geen opmerkingen: