maandag 16 maart 2009

Losrijden


Bij het traplopen voelde ik, dat ik gisteren toch wel aardig diep was gegaan bij de run-skate-run. Qua zwaarte is de run-skate-run goed vergelijkbaar met een halve marathon, ook qua tijd. De wintertriatlon was wat dat aangaat wel wat zwaarder.
Het kwam mij dus goed uit, dat ik naar Hoofddorp moest voor de cursus "Marketingstrategie voor bibliotheken", een leuke en zeer leerzame cursus. Er stond een zacht windje, het was zonnig weer, dus het was geen straf om 's ochtends de 27 km heen en 's middags de 27 terug te fietsen. Zo kon ik de spieren lekker losrijden.
Het valt na jaren huiswerkvrij geweest te zijn wel een beetje tegen om weer met het fenomeen "huiswerk" geconfronteerd te worden. Maar ook dat went weer snel. Het is wat dat aangaat net als met sporten: als je je ergens op instelt, kun je meer aan dan je in eerste instantie dacht!

Geen opmerkingen: