donderdag 28 mei 2015

2 kilo

Vanmorgen voelde ik bij het uit bed stappen de spieren bij mijn scheenbeen, een teken, dat ik gisterenavond toch wel iets gedaan had bij het skeeleren. Nu was het wolkendek vanmorgen te dreigend om te gaan skeeleren, dus ik trok mijn hardloopschoenen aan voor een half rondje langs de rand van de Stevenshof en een volle ronde van een kilometer door het bos van Ter Wadding.
Op de terugweg deed ik een paar boodschappen in het winkelcentrum om de laatste kilometer met melk, een halfje vla en 4 appels in een rugzakje naar huis te lopen. Het gewicht ervan was in totaal 2 kilo.

Als je er mee loopt, dan merk je toch wel het verschil. Dat is het gewicht, dat je extra mee moet zeulen, als je 2 kilo aankomt. En dan neem je jezelf weer eens voor om af te vallen of in ieder geval niet verder aan te komen.

Geen opmerkingen: