dinsdag 26 mei 2015

Kaasloop

Wie zijn hoofd niet gebruikt, moet zijn benen gebruiken.
Ik was zo slim geweest om vanmorgen het boodschappenbriefje thuis te laten liggen. Ik had verder alles, behalve de kaas. Nu kon ik natuurlijk nog hopen, dat de kaasdragers het zouden komen brengen, maar dat leek me een brug te ver.

Er zat niets anders op dan om het zelf maar te gaan halen. Daar ik de eerste korte looptraining gepland had na de marathon van Leiden, liep ik langs de rand van de Stevenshof een rondje van ruim 4 kilometer. Daarbij zag ik, dat de slechtste fietspaden opnieuw geasfalteerd waren. In onze wijk wordt het nu makkelijker om een rondje over goed asfalt te skeeleren. Handig voor als je niet al te veel tijd hebt of als het dreigt te kunnen gaan regenen en je voor de bui thuis wilt zijn.

Op de terugweg naar huis haalde deze kaaskop de kaas op.

Geen opmerkingen: