donderdag 8 april 2021

Gammel

Gammel kent heel wat synoniemen. Het woord vat wel een beetje samen, hoe ik me na de Astra Zeneca-injectie voelde. 

Gisteren heb ik me heel erg koest gehouden en was een middagdutje op de bank noodzakelijk. Ja, ineens was ik een heuse 65-plusser. 

Het immuunsysteem werd flink aan het werk gezet. Precies waar het vaccin ook voor bedoeld is. Je voelt je slap, hebt wat lichte pijntjes en soms lichte hoofdpijn.
Na vanmorgen thuis ons rustig gehouden te hebben, fietsten mijn vrouw en ik vanmiddag op het warmst van de dag naar de volkstuin. 

Ik fietste door naar "Odin" in Voorschoten om boodschappen te doen. Ik fietste terug naar de volkstuin, waar ik met Ada een kop thee dronk.

In totaal fietste ik vandaag 20 kilometer. Veel meer zat er niet in. Dat krijg je als je gammel bent.

Maar ja, we waren allang blij, dat we er even tussenuit konden.

Geen opmerkingen: