donderdag 6 mei 2021

Bloedvorm

Vanmiddag mocht ik voor boodschappenjongen spelen. Ik reed naar de Merenwijk, waar ik een boek op moest halen, dat mijn vrouw via Boekwinkeltjes besteld had voor de schoolbibliotheek.

Daarna fietste ik naar de binnenstad van Leiden, waar ik bij "De Helianth" wat boodschappen deed. Ook de bierwinkel aan de Zeemanlaan bezocht ik. Daar vond ik wat lokale biertjes.

Ik ben dan ook in bloedvorm. Vorige week heb ik bloed laten prikken. Vanmorgen liep ik naar de huisartsenpraktijk voor de uitslag. Dat deed ik door van huis uit over de Haagweg naar de Witte Singel te lopen. Daar liep ik een gedeelte van het Singelpark, waarbij ik ook een stukje door de Hortus Botanicus liep.

Bij de huisartsenpraktijk kreeg ik van de doktersassistente de gunstige uitslag: alles was goed.
"Daar kan ik mee thuis komen", antwoordde ik: "Ik kan mijn vrouw melden, dat mij niets mankeert."
In bloedvorm liep ik terug over de heenweg. Vlak bij de Hortus Botanicus zag ik dit rustieke hoekje met Spaanse margrieten.

Bij de Haagweg zette ik deze magnolia met een bijzondere kleur op de foto.

Thuisgekomen kreeg ik dit krantenbericht via de app toegezonden.

De vraag was, of ik droogtraining of skeelertraining zou willen geven. Ik heb er wel oren naar, zeker nu ik in bloedvorm ben....

Geen opmerkingen: