zondag 11 juli 2021

Netty Beving

Afgelopen week heb ik met mijn vrouw een fietsvakantie richting Veluwe en IJssel gemaakt. In 8 dagen hebben we 560 kilometer gefietst, een gemiddelde van 70 kilometer per dag. Geen gek gemiddelde voor een paar pensionado's. De verhalen komen de komende tijd op dit blog.

Het was een leuke week, maar aan het eind kreeg ik van een van mijn collega's het droevige bericht, dat Netty Beving, tot vorig jaar één van de vrijwilligers van de bibliotheek in Valkenburg, na een kort ziekbed was overleden. De laatste jaren van mijn ruim 35 jaar bij Bibliotheek Katwijk heb ik regelmatig met haar samengewerkt in de kleinste vestiging. Ik bewaar goede herinneringen aan haar.
Bij deze wens ik haar man Hans en andere nabestaanden sterkte om dit verlies te kunnen dragen.

Netty, rust in vrede.