zaterdag 3 juli 2021

Trekken van Drees

Toen ik vanmorgen thuiskwam na een fietsritje naar "De Helianth" voor de wekelijkse broodbestelling, lag er op de deurmat een brief van de Sociale Verzekeringsbank met het verzoek, of ik me in wilde schrijven voor de AOW.

Ik ga dus trekken van Drees.

Nu ben ik enigszins grootgebracht, want zo groot ben ik niet, met het gezegde "Stel niet uit tot morgen, wat je vandaag ook kunt doen." Dat deed ik dus maar en vroeg online mijn eerste AOW aan.

Ik krijg mijn trekken dus thuis.....

Ik hoop er nog lang van te kunnen genieten, liefst net zo lang als ik er aan meebetaald heb.

En dan hopelijk in een goede gezondheid, waarbij ik tot op hoge leeftijd nog mag sporten in het algemeen en schaatsen in het bijzonder. Een prima idee, dat trekken van Drees!

Geen opmerkingen: