vrijdag 2 maart 2012

Figurantenrol

Een figurantenrol loopt als een rode draad door mijn sportcarriere. Slechts hoogst zelden kan ik me aan deze rol ontworstelen.
In mijn jeugdjaren bij DIOS in Nieuw-Vennep is mijn voetbalelftal 2 keer kampioen geworden. Maar eerlijk gezegd was dat meer ondanks dan dankzij mijn capaciteiten.

Er was verder een tweede plaats bij de Run-Skate-Run in 2010 en een baanrecord en een derde plek bij de 1000 rondjes van Leiden in 2011.

Ziedaar: mijn hele erelijst van een halve eeuw sporten.
De rest van mijn leven schitterde ik vooral in de figurantenrol.
En ziedaar, de muziekwereld heeft dit talent eindelijk op zijn juiste waarde weten te schatten.

Fré Kreuger had ons weten te spotten op bovenstaande rap en tipte ons. Waarvoor onze hartelijke dank. Op 1.49 kunt u de foto van onze schaatsgroep in Dokkum vinden, die gemaakt is tijdens de Elfstedentocht van 11 februari 2012.

Naschrift: de video is helaas niet meer zichtbaar, omdat het is omgezet naar privé.
Maar daarin zat wel deze foto:

Geen opmerkingen: