donderdag 29 maart 2012

Parallelweg

De training voor de marathon van Leiden begint gestalte te krijgen. Zondag ga ik de eerste 30 km lopen bij de Braassemloop. Vandaag deed ik het met 11 km een stuk rustiger aan.

Het was rond de tijd, dat de gesprekken op het Catshuis werden hervat.

Ik liep een rondje Papelaan. Vanaf huis liep ik naar de parallelweg van de A44 naar Den Deyl en over de parallelweg van de Papelaan naar de Velostada om bij de Vink het fietspad langs de rand van de Stevenshof te pakken.
Na de vele zonnige dagen op rij was het bewolkt en een stuk frisser. Het lopen ging erg soepel over het rondje, dat ik al best vaak gelopen heb. Toch was er wel een noviteit bij. Door werkzaamheden bij het voormalige benzinestation bij de Maaldrift was de parallelweg afgesloten voor doorgaand verkeer. Daardoor kun je de komende tijd veilig midden op de meestal vrij drukke parallelweg lopen.

Een aparte ervaring.

Geen opmerkingen: