maandag 4 juni 2012

Tennis

Zelf heb ik er niets mee, ondanks dat ik dezelfde initialen heb als Björn Borg en Boris Becker, maar vanmorgen hadden we het in de kantine over tennis, en dan met name over het gekreun, dat vooral met damestennis gepaard gaat.

"Het heeft soms veel weg van een bevalling", zei een van mijn vrouwelijke collega's, waarop een andere ervaringsdeskundige zei: "Wat voor geluid moeten ze wel niet maken, als ze echt moeten bevallen?"
Een derde collega opperde de mogelijkheid, dat ze dan hun tennisracket mee naar bed nemen.

Daarop deed een mannelijke collega als een onpartijdige arbiter een duit in het zakje: "Ik geloof nooit, dat het breedste deel van het racket past!"
Eerlijk is eerlijk, ik moest de tranen van het lachen van mijn wangen vegen.

Vanaf nu roept "een potje tennis" bij mij heel andere associaties op.

Geen opmerkingen: