vrijdag 27 maart 2020

Herman Finkers

Met een groep vrienden hadden we een maand geleden al afgesproken om afgelopen zaterdag naar de bioscoop te gaan. Om begrijpelijke redenen is dat afgelast, zodat ik niet naar "De beentjes van Sint-Hildegard" gaan.
Maar gelukkig had Herman Finkers een cursusboek geschreven voor het omgaan met teleurstellingen.
Daarnaast was hij ook nog bereikbaar voor een goed gesprek.
En ook voor een slecht nieuws gesprek.
Toen ik mij verder verdiepte in de man uit Almelo, kwam ik toevalligerwijze ook nog op een stuk, waarin het schaatsen een verrassende rol speelde.
Nu had Herman Finkers op dit vlak al enige naam opgebouwd.
Ook draait de Twent zijn hand niet om voor een sportdag.
Om de teleurstelling weg te spoelen, wil ik afsluiten met een opwekkend lied over de geneugten van sport.

Geen opmerkingen: