zondag 3 mei 2020

Drietuinendag

Deze zondag was een zeer rustige. We sliepen wat langer dan gebruikelijk. Na de w.c.'s schoongemaakt te hebben ontbeten we samen. Terwijl mijn vrouw wat klusjes op de computer deed, bracht ik het oud papier en het glas weg. Onderweg zag ik aan de rand van de Stevenshof een torenvalk vanaf een lantaarnpaal naar een boomtop vliegen.
Het was intussen aardig opgewarmd, zodat we in onze achtertuin lunchten.
Na de weekendbijlagen van Trouw uitgelezen te hebben, vertrokken we naar onze volkstuin, waar Ada wat planten pootte en ik een bos kleine takken verknipte voor op de paden op onze tuin. Wie mij altijd al een verknipt persoon gevonden heeft....
Na een uur rustig tuinwerk fietsten we naar Ada's ouders, die vandaag 57 jaar getrouwd zijn. In hun achtertuin dronken we op gepaste afstand een kop koffie of thee. Om 6 uur stapten we weer op de fiets naar huis. De kilometerteller gaf 18 kilometer aan. We hadden een zeer rustige zondag in drie tuinen gehad.

Geen opmerkingen: