vrijdag 29 mei 2020

Hortensia's

Vanmorgen heb ik de boeken van een overvolle coronaquarantaineboekenkar ingenomen in de bibliotheek van Rijnsburg. Met wat klusjes tussendoor was ik een stuk langer bezig dan gepland. Na mijn ochtenddienst zat mijn werkweek er op.
Ik lunchte nog even in de bibliotheek, waarna ik naar Valkenburg fietste. Daar haalde ik bij trainingsmaat Wim Slootweg een bos witte hortensia's op, waarmee ik mijn schoonouders verraste.
Daarna reed ik naar huis, waar ik op mijn vrouw wachtte. Samen fietsten we op deze mooie lentedag naar de volkstuin.
Daar ging Ada aan de slag met planten poten en onkruid wieden, terwijl ik me verdienstelijk maakte met de edele kunst van het planten water geven. Maar niet, nadat ik een achttal aardbeien geplukt had. Je moet natuurlijk wel gezond blijven en aardbeien helpen hierbij!





Geen opmerkingen: