dinsdag 12 mei 2020

Julius Terpstra

Na vanmorgen thuis te hebben gewerkt en vanmiddag de spieren los te hebben gereden met een fietstocht langs alle vestigingen van de Katwijkse bibliotheek en de volkstuin, keek ik bij thuiskomst op de site van het Leidsch Dagblad, waarop ik las, dat Julius Terpstra op 20 mei beëdigd wordt als lid van de Tweede Kamer.
Bij deze wil ik Julius van harte feliciteren met zijn benoeming. Ik ben de afgelopen jaren dit duo-raadslid van het CDA voor Sport en Zorg diverse keren tegen gekomen bij de acties van de schaatsers voor het behoud van kunstijs in Leiden.
Ik heb hem leren kennen als een bevlogen politicus, die zich met hart en ziel heeft ingezet voor de 333-metervariant van IJshal "De Vliet".
De Leidse gemeenteraad heeft al een behoorlijke rij politici voortgebracht, die landelijk zijn doorgebroken. Ik ben er van overtuigd, dat Julius de kwaliteit in huis heeft om op dat niveau ook te slagen. Het CDA krijgt er een goed Kamerlid bij.
Julius, bedankt voor je inzet voor de Leidse IJshal en IJshal "De Vliet"en succes toegewenst in Den Haag.

Geen opmerkingen: