woensdag 24 maart 2021

Lentebock en Kattekwaad

Tussen de laatste 2 schaatsdagen van het seizoen 2020-2021 door, had ik vandaag een fietsdag. Vanmorgen fietste ik naar de Leidse binnenstad om op de Boerenmarkt en  bij "De Helianth" om boodschappen te doen, om daarna met een kleine omweg weer naar huis te rijden.


Het was vannacht kouder dan voorspeld met op klomphoogte ruim 3 graden vorst. Vanmiddag werd het ruim 12 graden.

Het was dan ook geen straf om vanmiddag naar Hillegom te fietsen. Bas en ik hadden afgesproken om met Joep een biertje te gaan drinken. De terrassen zijn nog niet open, dus we moesten onze eigen speciaalbiertjes meenemen.

Zeer toepasselijk in dit jaargetijde was de Lentebock. Deze smaakte ons goed. 

Op verzoek van de Partij voor de Dieren waagden wij ons aan Kattekwaad. Met mijn brave inborst is dit iets onnatuurlijks voor mij, maar ja, de meeste stemmen gelden.

Zo werkt de democratie nou eenmaal.

Geen opmerkingen: